Selasa, 17 November 2015

DAFTAR RAKAN

BOLEHKAH ANDA MENDAFTAR RAKAN-RAKAN ANDA MENJADI AGEN DELEAR KAMI???

YA; PASTI BOLEH
Terdapat 2 keadaan untuk anda mendaftarkan Rakan anda; samada anda sebagai Dealer atau Anda hanya sebagai AGEN. Sekiranya anda sebagai DEALER; anda berhak menentukan sendiri Yuran Untuk proses pendaftaran dan anda yang akan menguruskan pendaftaran Rakan Anda. 100% Yuran pendaftaran menjadi milik anda. Sila login ke Web  myreload.net untuk proses pendaftran.Sekiranya anda hanya mengambil Pakej AGEN; anda tidak boleh mendaftarkan rakan anda melainkan melalui ADMIN. Oleh itu, anda perlu berhubung dengan ADMIN di 019-6354501. Anda boleh mengambil Yuran Pendaftaran sekiranya anda tetapkan tetapi proses pendaftaran mesti melalui ADMIN; bermakna anda perlu berhubung dengan ADMIN sekiranya anda hanya seorang AGEN.Kaedah atau cara pendaftaran Rakan anda adalah seperti berikut:-

KEADAAN PERTAMA :

ANDA Sebagai DEALER { myreload.net/dealer}

Sekiranya anda telah mengambil mana-mana Pakej DEALER daripada kami; anda boleh terus login ke myreload.net dan daftarkan rakan anda. Setelah anda daftarkan, mereka akan menerima ID daripada SERVER dan terus boleh berurusniaga dengan hanya menambah modal dalam Akaun ID mereka. Untuk tambah modal; sila rujuk CARA TAMBAH MODAL.

1.     Anda login ke web Dealer seperti di atas dan klik “Register Agent“
2.     Masukkan Nama AGEN yang anda ingin daftarkan.
3.     Masukkan phone number yang ingin mereka gunakan/daftarkan.
4.     Klik Submit dan pendaftaran selesai.
Anda hanya perlu mengajar AGEN anda untuk menjalankan urusniaga. Ajar AGEN Anda supaya mereka boleh mencari lebih ramai AGEN lain untuk mendaftar dengan anda. Ini kelebihan PAKEJ DEALER yang anda perlu fahami. Semakin ramai AGEN yang anda dapat cari; semakin banyak keuntungan yang anda perolehi dengan usaha anda.
TAK SUSAH KAN??? TARGET SEHARI SEORANG SUDAAA….

KEADAAN KEDUA:

ANDA Sebagai AGEN


Bagaimana sekiranya anda AGEN; ATAU Telah mengambil mana-mana pakej AGEN dengan KAMI tetapi ada rakan anda yang ingin turut Serta??? Senang saja. Anda hanya perlu berhubung dengan ADMIN. Anda berhak mengambil Yuran daripada rakan anda dan 30% milik anda. Anda boleh mencari rakan seramai mungkin dan daftarkan mereka dan TENTUKAN SENDIRI yuran mereka.

1.     Cari seramai mungkin rakan-rakan anda.
2.     Tentukan yuran bergantung kepada anda; RM10 / RM20 / RM 30 atau berapa sahaja.
3.     SMS kepada ADMIN-0196354501;

Taip : DAFTAR AGEN BARU.ID NUM ANDA.NAMA PENUH RAKAN ANDA.NUM H/P RAKAN ANDA
HANTAR KE
019-6354501/ 018-2377461

Anda hanya bank in kepada ADMIN sebanyak RM100. RM 100 akan ADMIN kembalikan kepada AGEN ANDA sebagai MODAL dan terus boleh menjual topup.




Tiada ulasan:

Catat Ulasan